Patiëntenomgeving
-
Afspraak maken:
- Voor spoedeisende vragen, bel dan de praktijk! Telefoon: 024-3581700
- Maak altijd een afspraak bij uw eigen huisarts.
- Heeft u meerdere klachten of denkt u meer tijd nodig te hebben, bel dan ook met de praktijk voor het maken van een dubbele afspraak.
- Het is alleen mogelijk om een afspraak in te plannen voor uzelf, dus niet voor eventuele overige gezinsleden.
- Het kan zijn dat u geen tijden beschikbaar ziet. Dit betekent dat helaas de beschikbare tijden al ingepland zijn. Maak een keuze uit een andere dag of neem contact op met de praktijk.
-
Dossier bekijken:
Hier kunt u uw dossier bekijken. Onder klachten en ziektes ziet u alles wat uw zorgverlener heeft genoteerd in uw dossier. Verder ziet u uw lijst met uw medicijnen, overgevoeligheden en kunt u uitslagen van onderzoek tot 2 jaar terug bekijken.
-
Vragen stellen bij Berichten (e-Consult):
- Hier kunt u een korte vraag stellen aan uw huisarts, waarop u niet direct een antwoord nodig hebt. Uw zorgverlener streeft er naar om binnen 2 werkdagen een antwoord te geven. Voor dringende vragen of spoedgevallen moet u altijd bellen 024-3581700.
- U kunt aan de vraag ook een bijlage toevoegen. Bijvoorbeeld een foto van huiduitslag of een overzicht van eigen bloeddrukmetingen.
Wanneer u antwoord heeft ontvangen van uw huisarts, geef dan enkel bij vervolgvragen nog een reactie. Het is niet bedoeld als een chatfunctie.
Voorbeelden waarover u een vraag kunt sturen zijn:
-
- leefstijl
- uw medicijnen
- een onderzoek of uitslag van een onderzoek
- een nieuwe medische klacht of een klacht waarvoor u eerder op het spreekuur bent
geweest - chronische ziekten, zoals hoge bloeddruk, astma of suikerziekte?
Maak géén gebruik van een e-consult bij:
-
- spoedeisende vragen
- vragen waarvoor (mogelijk) lichamelijk onderzoek nodig is
- emotionele / psychische problemen
U kunt nu gemakkelijk met uw DigiD een account aanmaken
Heeft u nog geen account, kijk hier hoe u dit stap voor stap kunt doen.